Tudtad, hogy a kalcium a fogyáshoz is kell?

Aki naponta gondoskodik a megfelelő kalcium bevitelről, annak nem csak erősebb csontjai lesznek és kevésbé valószínű a csontritkulás, hanem még ZSÍRÉGETŐ hatása is van. A kalcium fokozza az emésztőenzimek aktivitását és vízteleníti a szervezetet.

Kalcium hiány esetén a legcsodálatosabb, személyre szabott testsúlykontroll program sem használ olyan intenzitással.

Napi 1 gramm kalcium szükséges a felnőtt (19-50 éves) szervezetnek. 50 éven túl 1200 mg.

De nem mindegy, hogy milyen formában találod meg! Ugyanis a kalcium felszívódását a  D vitamin segíti.

A kalcium ezek mellett az agy és idegek bioanyaga is, testi oldalról segíti a megnyugvás, lazítás, boldogság és optimizmus állapotának elérését.

Miben van kalcium?

  • zöld leveles zöldségekben (mángold, brokkoli, káposzta)
  • hüvelyesekben
  • növények magvaiban
  • dió
  • zabpehely
  • tejtermékek (megbízható, eredeti forrásból)

Válasszatok több forrásból, változatos étrend mellett, természetes alapú kalciumot.


 

A szerzőről

Egészség-életmód coach vagyok. Segítek végigmenni egy úton, ahol Te adod a tartalmat és én a folyamatot. Meghatározol célokat, amiket elérsz. Ennyire egyszerű. :) Szabadidőmben lányommal és férjemmel az eltöltött közös idő jelenti számomra a feltöltődést a világ bármely pontján, legyen az egy manhattani forgatag, sátrazás az olasz tengerparton vagy éppen egy biciklitúra a Bükkben.

További cikkek a szerzőtől: | A szerző honlapja: Pesti Kata

 

Még nincs hozzászólás

Légy az első, aki hozzászól!

Szólj hozzá!

 




 

 
 
 
More in Testsúlykontroll (6 of 40 articles)